Tarife Consultanta ISO:

De la 90 EUR (Ex. ISO 9001:2015)

De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015)

De la 150 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015 + ISO 45001:2018)


Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2015)

De la 550 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015)

De la 680 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015 + ISO 45001:2018)

Tarife Consultanta ISO:

De la 90 EUR (Ex. ISO 9001:2015)

De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015)

De la 150 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015 + ISO 45001:2018)


Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2015)

De la 550 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015)

De la 680 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015 + ISO 45001:2018)

Tarife Consultanta ISO:

De la 90 EUR (Ex. ISO 9001:2015)

De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015)

De la 150 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015 + ISO 45001:2018)


Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2015)

De la 550 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015)

De la 680 EUR (Ex. ISO 9001:2015 + ISO 14001:2015 + ISO 45001:2018)


Avantaje Certificari ISO

Avantajele certificarii sistemului de management al calitatii ISO 9001:2015

  • crearea unui sistem de munca cu riscuri scazute de accidentare si/sau imbolnavire profesionala
  • realizarea unui control mai eficient asupra factorilor de risc de accidentare si / sau imbolnavire profesionala
  • transparenta si eficacitatea managementului sanatatii si securitatii ocupationale prin transpunerea rezultatelor evaluarilor de risc, auditurilor, inspectiilor etc. in planuri de actiuni pentru minimizarea riscurilor de accidente
  • obtinerea unor performante superioare din partea angajatilor, prin asigurarea „starii de bine” la locul de munca
  • perceptia favorabila din partea furnizorilor, beneficiarilor si a societatii in ansamblu
  • Avantajul competitiv: 72.3% dintre firmele certificate ISO 9001 raporteaza un avantaj competitiv major. Aceasta inseamna castigarea de noi afaceri. (Sursa – sondaj realizat de Dun and Bradstreet);
  • Cresterea cererii clientilor: 33.4% dintre firmele certificate ISO 9001 raporteaza o crestere a cererii din partea clientilor. Aceasta inseamna o crestere a afacerilor. (Sursa – sondaj realizat de Dun and Bradstreet);
  • Protejarea afacerilor: 69.3% dintre firmele investigate care nu suntcertificate ISO 9001 au declarat ca au pierdut clienti in favoarea unor concurenti certificati. Aceste firme au declarat ca nu au aflat de ce pierdeau contractele decat cand a fost prea tarziu. (Sursa – sondaj realizat de Dun and Bradstreet);
  • Concurenta se certifica: in multe domenii, 35% pana la 40% dintre concurenti sunt certificati ISO 9001 sau in curs de certificare. Cu cat asteptati mai mult sa o faceti cu atat mai mare va fi avantajul concurentei.
  • Noi perspective: Catalogul International al Firmelor Certificate ISO 9001 cuprinde o lista cu peste 20 000 de firme certificate ISO 9001 care doresc sa aiba ca parteneri de afaceri firme certificate sau conforme ISO 9001. Afacerile Dvs pot creste simtitor, tinand seama ca multe firme lucreaza doar cu firme certificate ISO 9001.
  • Usor de aplicat si eficace: certificarea ISO 9001 nu mai presupune consumul de timp si cheltuielile pe care le implica la inceput. Va veti depasi concurenta si veti putea castiga noi contracte dupa numai cateva saptamani de la demararea procesului de implementare.
  • Veti fi calificati pentru incheierea de contracte guvernamentale: Ministerul Apararii, Ministerul Sanatatii doresc sa incheie contracte de colaborare cu firme certificate ISO 9001.

 

Avantajele certificarii sistemului de management al responsabilitatii sociale SA 8000

  • competitivitate crescuta pe piata, incredere, moralitate, indeplinirea cerintelor legale aplicabile SMRS
  • asigurarea pe termen lung a unor conditii si practici de munca corespunzatoare, cunoasterea si respectarea drepturilor de baza ale angajatilor, scaderea absenteismului
  • atragerea, mentinerea si motivarea angajatilor competenti concomitent cu imbunatatirea relatiilor cu personalul, sindicatele si alte parti interesate, oportunitatea de a negocia colectiv, dialog social constructiv in organizatie
  • punerea in evidenta a valorilor companiei, cresterea stabilitatii afacerii si a productivitatii si calitatii produselor si serviciilor, garantarea eticii in cadrul ciclului de aprovizionare si operare
  • control mai bun al proceselor si riscurilor, protejarea sanatatii, reducerea costurilor administrative
  • identificarea produselor realizate in mod etic si a companiilor angajate in aprovizionarea etica, management mai bun al lantului furnizorilor, stimularea furnizorilor de a obtine certificarea, scaderea numarului de audituri de secunda parte
  • operativitate si eficacitate in aplicarea actiunilor corective si preventive.

 

Avantajele certificarii sistemului de management de mediu ISO 14001:2005

  • castigarea si mentinerea cotei de piata prin promovarea unei imagini organizationale „verzi”
  • atingerea si demonstrarea unor performante de mediu reale partilor interesate, printr-un management tehnic si economic al problemelor de mediu
  • atragerea investitiilor etice
  • reducerea riscurilor de asigurare
  • reducerea costurilor prin o mai eficienta utilizare a resurselor si reducerea riscului producerii accidentelor de mediu

 

Avantajele certificarii sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 45001:2018

  • crearea unui sistem de munca cu riscuri scazute de accidentare si/sau imbolnavire profesionala
  • realizarea unui control mai eficient asupra factorilor de risc de accidentare si / sau imbolnavire profesionala
  • transparenta si eficacitatea managementului sanatatii si securitatii ocupationale prin transpunerea rezultatelor evaluarilor de risc, auditurilor, inspectiilor etc. in planuri de actiuni pentru minimizarea riscurilor de accidente
  • obtinerea unor performante superioare din partea angajatilor, prin asigurarea „starii de bine” la locul de munca
  • perceptia favorabila din partea furnizorilor, beneficiarilor si a societatii in ansamblu